T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
BURSA / OSMANGAZİ - Altıparmak Fethi Açançiçek Ortaokulu

ALTIPARMAK FETHİ AÇANÇİÇEK ORTAOKULU HAREZMİ EĞİTİM MODELİ UYGULAMALARI

Okulumuz öğretmenleri Nurhayat CENGİZ (Bilişim Teknolojileri), Yavuz ERİNÇ (Bilişim Teknolojileri),  Serdar ÇAVUŞOĞLU (Fen Bilimleri),   Derya KORKMAZ SERBEST (Matematik) ve Değer ERKEÇ (Sosyal Bilgiler) tarafından uygulanan eğitim modeli 6. sınıf öğrencileri arasından gönüllülük esası ile seçilen 20 öğrenci ile yapılmaktadır. Dersler her hafta Salı günü 2 ders saati olarak planlanmıştır. Ders öncesi öğretmenlerimiz hazırlık toplantılarını gerçekleştirmektedirler. Öğrencinin derste aktif katılımı ile tamamlanan ders sonrasında ise değerlendirme toplantıları yapılmaktadır.

 

ÖĞRENCİLERLE YAPTIĞIMIZ DERSLERDEN GÖRÜNTÜLER

1.HAFTA - Öğrencilerle tanışma ve Harezmi Eğitim Modelinin tanıtımı

04-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-2023

2.HAFTA Problem nedir? Konusunun anlatılması ve problemleri belirlenmesi

04-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-202304-12-2023

 

3.HAFTA Problemlerin savunulması ve çalışılacak problemin seçimi

11-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-202311-12-2023



4.HAFTA - Zihin haritası tekniği ile probleme dair eski bilgilerin varkına varma

29-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-2023


5.HAFTA His cümlesi oluşturma ve his sloganı belirleme

29-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-2023



6.HAFTA - His sloganı görselleştirme (Canva uygulamasında afiş yapma)

29-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-202329-12-2023


7.HAFTA - His alt problemlere ayırma (Canva uygulamasında ağaç diyagramı yapma)

26-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-2024


8.HAFTA - His alt problemlerine çözüm yolları bulma (Canva uygulamasında yapılan ağaç diyagramını dallandırma)

26-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-2024

 

9.HAFTA - Çölyakla Yaşam Derneği ziyareti (Diyetisyen Serenay BÖLÜKBAŞ'ın çölyak hastalığı bilgilendirme sunumu)

26-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-2024

 

10.HAFTA - Seçilen hipotezin/çözüm yolunun uygulanması (Görsel ve yazılı materyal toplama)

 

 

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 04.12.2023 - Güncelleme: 26.02.2024 08:58 - Görüntülenme: 323
  Beğen | 7  kişi beğendi