T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
BURSA / OSMANGAZİ - Altıparmak Fethi Açançiçek Ortaokulu

HAREZMİ EĞİTİM MODELİ ETKİNLİKLERİ - 2

Okulumuz öğretmenleri Nurhayat CENGİZ (Bilişim Teknolojileri), Yavuz ERİNÇ (Bilişim Teknolojileri),  Serdar ÇAVUŞOĞLU (Fen Bilimleri),   Derya KORKMAZ SERBEST (Matematik) ve Değer ERKEÇ (Sosyal Bilgiler) tarafından uygulanan eğitim modeli 6. sınıf öğrencileri arasından gönüllülük esası ile seçilen 20 öğrenci ile yapılmaktadır. Dersler her hafta Salı günü 2 ders saati olarak planlanmıştır. Ders öncesi öğretmenlerimiz hazırlık toplantılarını gerçekleştirmektedirler. Öğrencinin derste aktif katılımı ile tamamlanan ders sonrasında ise değerlendirme toplantıları yapılmaktadır.

ÖĞRENCİLERLE YAPTIĞIMIZ DERSLERDEN GÖRÜNTÜLER


1-9. haftalar arası yapılan dersler için tıklayınız.


10.HAFTA - Seçilen hipotezin/çözüm yolunun uygulanması (Görsel ve yazılı materyal toplama)

26-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-2024

 

11.HAFTA - Seçilen hipotezin/çözüm yolunun uygulanması ( Proje ambleminin ve logosunun tasarlanması)

26-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-2024

 

12.HAFTA - Seçilen hipotezin/çözüm yolunun uygulanması (Çölyak farkındalık anketinin oluşturulması ve uygulanması - Google formlar ile)

26-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-2024

 

13.HAFTA - Seçilen hipotezin/çözüm yolunun uygulanması ( Glütensiz tabak etkinliği için Gastro Akademi gezisi)

 

14.HAFTA - Seçilen hipotezin/çözüm yolunun uygulanması ( Osmangazi Halk Sağlığı Müdürlüğü'nden Dr. Ayşe PESEN'in Çölyak Hastalığı Eğitim Semineri)

03-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-2024

15.HAFTA - Seçilen hipotezin/çözüm yolunun uygulanması ( Çölyak Hastalığı ile ilgili Broşür - Kutu Oyunu - Video hazırlama )

03-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-2024

 

ÇÖLYAKLA YAŞAM broşürümüze ulaşmak için tıklayınız.

 

16.HAFTA - Seçilen hipotezin/çözüm yolunun uygulanması ( Çölyak ile ilgili okul panosu hazırlama )

03-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-2024

17-18 ve 19.HAFTALAR - Seçilen hipotezin/çözüm yolunun uygulanması ( Scratch uygulamasında Çölyak ile ilgili eğitim yazılımı ve oyunlar hazırlama )

03-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-2024

20.HAFTA - Seçilen hipotezin/çözüm yolunun uygulanması ( 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle ders yapılmadı. )

21.HAFTA - Seçilen hipotezin/çözüm yolunun uygulanması ( ÇÖLYAKLA YAŞAM proje dergisinin hazırlanması )

ÇÖLYAKLA YAŞAM dergimize ulaşmak için tıklayınız.

22.HAFTA - Seçilen hipotezin/çözüm yolunun uygulanması ( 9 Mayıs Dünya Çölyak Günü il programının hazırlanması )

03-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-2024

23 ve 24.HAFTALAR - Durum değerlendirilmesi ve şenlik hazırlıkları ( Bilimsel Çalışma Raporu hazırlanması ve eksiklerin giderilmesi)

 03-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-202403-06-2024

25.HAFTA - Dönem sonu değerlendirilmesi

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 26.02.2024 - Güncelleme: 03.06.2024 11:28 - Görüntülenme: 263
  Beğen | 0  kişi beğendi